2011. január 1., szombat

A legjobb fejek! :)

Sziasztok! Ez itt az új év első bejegyzése. :) Most sem vagyok még éppenséggel kipihent, de ez szilveszter után így van rendjén, nem? Az idén (is) a 4 legjobb barátommal töltöttem a szilvesztert (ők legjobb fejek, hogy félreértés ne essék), társasoztunk, meg amit ilyenkor szokás. Kis meglepetésnek készítettem nekik gyurmából egyedi bábukat a játékokhoz. Ilyenek lettek:


Csak szépen sorban: pingvin (akinek amúgy van egy szivecske a popsiján), varázslósüveg, maci (ő az enyém), kosárlabda és végül, de nem utolsó sorban polip. Próbáltam mindenkinek a kedvencét megszoborni, vagy legalábbis azt, ami rá jellemző. Nagyon örültek nekik. Én meg itt is nagyon köszönöm nekik a szuper szilvesztert!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...