2011. február 3., csütörtök

A 100as játék vége! :)

Nos, vége lett az első játéknak! Köszönöm, hogy ilyen sokan (94!!!) jelentkeztetek! Most lássuk a részleteket! Minden egyes hozzászólónak kinyomtattam a nevét és összehajtogattam! 

 Így nézett ki a sok összehajtogatott cetli! :D Tök jó volt fogdosni őket! Kétszer is átszámoltam, mindenki benne volt facebookról, blogról egyaránt!

 Aztán fogtam a sok kis papírt, és egy szép zöld bögrébe tettem, jól összeráztam, majd csukott szemmel kihúztam egyet! :)

A szerencsés nyertes pedig, mint azt Ti is láthatjátok, Orosz Alexandra! A sárga kutyusra pályázott!

Aki nem nyert most, ne keseredjen el! Hamarosan új játékkal jelentkezem! Remélem az is hasonlóan népszerű lesz! 
Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...